när livet sviker!

varför ska just jag behöva få igenom samma skit igen
är det just jag som ska behöva få all skiit
eller har gud bara lottat ut mig svår fråga
jag gissar på att den har valt mig för mitt liv var redan
ett helevete innan jag ens började skolan..
inget var perfekt det kom nya grejer hela tiden
fast sen när jag träffade dig så var mina fötter på 
jorden igen då var livet perfekt 
jag kände mig perfekt iaf jag sen blev 
jag sviken historian återkommer 
sen tog jag tag i det och hittade dig 
då kände jag verkligen att mina fötter var helt 
på jorden och ville stanna där 
visst jag kanske inte är perfekt men 
är du det.. 
ingen är perfekt förutom 
enligt sig själv man föreställer sig att man är perfekt men 
så är man inte det man bara spelar ett jävla spel 
du sa föralltid du&jag men nu är vi så långt ifrån 
varann som det går men jag ska gå vidare glömma 
dig radera mig från mitt liv för det verkar du har gjort 
totalt.. bara för att mitt humör inte är på topp 
ska det inte påverka dem som vill mig väl mitt humör 
ska gå ut på dig biiittchhh?



ingen bild texten är viktigast. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0