shoppingg på grandiiss

hejsan

idag blev det shopping på grandsamarkand/grandis med clara as kuuul :DDD

köpte dessutom ett par svarta jeans och en högkjol och t-shirt och öronhängen
jag lånade dessutom några filmer :

AMERICAN PIE- NAKED MILE                                                                                                                         och typ en av mina favorit filmer JUNO det kanske nt är menigen men jag börjar alltid gråta
när jag ser den...
och sen BRING IT ON - IN IT TO WIN IT den var också as bra

ha det bra
/agnes



 emma och johanna får stå för bilden
                                                                                                     sjukt rolig kväll på rock the lake!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0